Cubesis II

16. září 2008 v 14:54 | ikkju |  Sny a plány
Remake Cubesis
Společně s Likandrem jsme se rozhodli pustit se do remaku Cubesis ( http://cubesis.blog.cz ) a pro jeho stvárnění jsme vybrali izo pohled. Základní principy hry zůstávají, ovládání hry se pokusíme udělat pro hráče přístupnější, některé věci naopak přibudou.
Cubesis
je netradiční tahová strategie vytvořená pro letní soutěž VCH v roce 2007. Cílem hry bylo přežít a najít rovnováhu v globálním klimatu a stavu hladiny moře. Pohyb po herním poli byl omezen rozdíly mezi sousedními poli, dosažení čekpointů bylo někdy ztíženo nutností překonat moře, což šlo více způsoby. Hra byla kvůli soutěžnímu tématu Smysl života opentlena bohatou humorně vyznívající "mytologií", nad světem Cubesis bděl žárlivý bůh Ikjůch, obdoba středověkého demiurga.
Svět Cubesis II
Mytologie remaku bude trochu odlišná od původní hry, přibude druhý, ale stejně důležitý bůh Likandros - bůh štětce, krásy a povrchu věcí, těžba surovin, a jednoduchá ekonomika. Novinkou budou různá historická období ovlivňující obtížnost hry. Přechodu mezi obdobími bude hráč dosahovat pomocí "milníků", ve volné hře tedy bude moct projít celým vývojem Cubesis od ráje (tutoriálu) až po nejobtížnější "moderní" dobu.
Plány
Naším cílem bylo převést Cubesis do hratelnější verze, a zároveň bychom rádi použili nápady které stejně jako u původní Cubesis přicházejí takříkajíc samy od sebe. To co hra ztratí na původní "hardcore" hratelnosti, nahradí nové herní mechanismy v podobném stylu (úprava terénu bude zároveň těžbou kamene, ekonomika dá smysl vyšší populaci Cubesis, milníky jsou původní "poklady" které po dosažení změní pravidla hry).
Kdy
Protože děláme hru při práci a při škole, počítáme že by hra mohla vyjít někdy v polovině příštího roku.
Pracovní screen (Likandro mi doufám odpustí, do prezentace na vch dáme jiné)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 makan makan | 10. dubna 2009 v 12:27 | Reagovat

Tak tendle obrázek je naprosto luxusní a pak že je PXA mrtvej styl, ale todle strčí do kapsy kde co, vektorem počínaje :-D

2 Ikkju Ikkju | 12. dubna 2009 v 21:48 | Reagovat

Takhle nějak by měla vypadat grafika až nahradí tu tu mojí improvizovanou (především terén)...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama