Cubesis II - vývoj

23. září 2008 v 11:32 | ikkju |  Sny a plány
Tak už je asi čas napsat pár aktualit k připravovanému remaku Cubesis, snad to bude zajímavé nejenom pro nás, ale i pro budoucí hráče. O program se starám převážně já (Ikkju), grafiku má pod palcem Likandro.
Srpen: Podařilo se nám přetvořit enžín Cubesis do izo pohledu a udělat podstatnou část grafiky, tedy hlavně sprity terénu, a budov. Enžín funguje tak že nad základní izo deskou hry se promítají sprity budov a objektů v příslušné výšce terénu. Upravil se též systém chození postavy a tahy, které si bude hráč odklikávat po odehrání všech akcí které v tahu potřeboval. Nedodělávek základu je hodně ale postupně se odstraňují.
Září: Začali jsme pracovat na věcech které v původní Cubesis nebyly - např. historické doby jsou charakterizované různou tendencí klimatu, stoupání/klesání može bude zapnuto/vypnuto podle příslušné obtížnosti levelu.
23.září: Začali jsme pracovat na ekonomice Cubesis, oproti původní hře dojde k několika změnám: většina staveb bude mít cenu určenou několika surovinami, například město bude mít cenu v penězích i v kameni (stavební materiál). Nové suroviny se budou získávat populací měst - peníze (motivace k tomu aby hráč nenechával figurky volně po hracím poli), kámen snižováním terénu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama