Listopad 2009

Herní menu

12. listopadu 2009 v 14:13 | ikkju |  Sny a plány
Krok za krokem
Ve hře toho chybí z mojí strany ještě dost, tak jsem se pokusil zas kousek popojet. Konkrétně jsem se pokusil navrhnout herní menu - tabulku staveb a surovin, hra totiž obsahu dost proměnných které jsou navzájem těsně propojené, což by mělo menu pokud možno přehledně zobrazovat. Nakonec jsem se vazby pokusil zobrazit barevně, což se mi zdá lidštější než nicneříkající popisky. Jesli můžu poprosit, rád bych se dozvěděl názor na to, jestli jdeme správnou cestou. Na první pohled to možná nevypadá nejpřehledněji, ale hráči 1.části by se snad měli rychle chytit?
skrýn s popisy
V praxi s konkrétními čísly by to vypadalo takto
Další krok by měl být zobrazení bohů Likandrose a Ikkjůcha, co jsme s Likandrem vymysleli jako postavy bohů držící v ruce rovnoramenné váhy. Problém na kterém jsem se trochu zasekl je to, že misky vah přehledně zobrazují ikony proměnných které daný bůh porovnává, a následně misku s "lidstvem" potápějí do kýble s vodou, případně jí vzdalují (poslední nápad) od hořící svíce směrem k symbolu sněhové vločky. Zásek je ale v tom, že hodnoty obou globálních proměnných se mění skokově - například při nedostatku kostelů ubývá "trpělivosti" ikkjůcha a ke zvednutí moře dojde až při překročení určité hranice. Takže jde o to, zobrazovat hladinu vody v kýbly jak stoupá/klesá podle složitého vzorce aby při překročení vyšplouchla na misku s lidmi? Nebo to brát jako symbolické zobrazení které nikoho nerozhodí a nezmate? Všechny podstatné proměnné jsou zobrazené též v herním menu - viz nahoře.
Poradíte?