Herní menu

12. listopadu 2009 v 14:13 | ikkju |  Sny a plány
Krok za krokem
Ve hře toho chybí z mojí strany ještě dost, tak jsem se pokusil zas kousek popojet. Konkrétně jsem se pokusil navrhnout herní menu - tabulku staveb a surovin, hra totiž obsahu dost proměnných které jsou navzájem těsně propojené, což by mělo menu pokud možno přehledně zobrazovat. Nakonec jsem se vazby pokusil zobrazit barevně, což se mi zdá lidštější než nicneříkající popisky. Jesli můžu poprosit, rád bych se dozvěděl názor na to, jestli jdeme správnou cestou. Na první pohled to možná nevypadá nejpřehledněji, ale hráči 1.části by se snad měli rychle chytit?
skrýn s popisy
V praxi s konkrétními čísly by to vypadalo takto
Další krok by měl být zobrazení bohů Likandrose a Ikkjůcha, co jsme s Likandrem vymysleli jako postavy bohů držící v ruce rovnoramenné váhy. Problém na kterém jsem se trochu zasekl je to, že misky vah přehledně zobrazují ikony proměnných které daný bůh porovnává, a následně misku s "lidstvem" potápějí do kýble s vodou, případně jí vzdalují (poslední nápad) od hořící svíce směrem k symbolu sněhové vločky. Zásek je ale v tom, že hodnoty obou globálních proměnných se mění skokově - například při nedostatku kostelů ubývá "trpělivosti" ikkjůcha a ke zvednutí moře dojde až při překročení určité hranice. Takže jde o to, zobrazovat hladinu vody v kýbly jak stoupá/klesá podle složitého vzorce aby při překročení vyšplouchla na misku s lidmi? Nebo to brát jako symbolické zobrazení které nikoho nerozhodí a nezmate? Všechny podstatné proměnné jsou zobrazené též v herním menu - viz nahoře.
Poradíte?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Likandro Likandro | Web | 12. listopadu 2009 v 17:49 | Reagovat

Tak u tabulek nevím moc co hodnotit... prostě je tam všechno co tam být má - dle mě... jak se to bude vypisovat ve hře, to je mi otázkou : ))

U bohů myslím, že složitý vzorec stoupání a následně ošplouchnutí lidstva by byl nejlepší - ostatně to tak podobně běželo už u minulé cubesis, ne?

2 Ikkju Ikkju | 13. listopadu 2009 v 9:13 | Reagovat

No já sem si právě myslel že ve hře by to vypadalo přesně takhle. Místo názvu řádku by třeba mohl být jednoduchý symbol, a pak dál jak jsem psal - první číslo Suma, další z čeho se suma počítá - plusy, mínusy - barevně, aby na druhý pohled bylo vidět jak se prokopírovávají mezi řádky...?

3 Likandro Likandro | Web | 13. listopadu 2009 v 9:25 | Reagovat

Jo takhle ... mno... tak asi by to šlo :) zkusím se na to podívat... malá ikonka + číslo by asi zabraly míň místa jak celá ta tabulka...

Každopádně bude potřeba překopat celý stávající "návrh" :D Což nevadí, jen mi bude chvíli trvat to tam nějak pěkně poskládat.

A upřímně mám u toho takovou kacířskou myšlenku: Jednotlivé sekce tabulky šoupnout do vlastního okýnka - tj. nešlo by o tabulku, ale nevím jestli by to nezabilo tvůj záměr...
(vždycky by byla ikonka a pak k tomu tedy číslo ks. pak ty další čísla a za každým tím číslem ikonka... takže by bylo jasné co k čemu by patřilo... )

Ale uvidím, třeba se to vážně hodně smrskne... Doufám v to...

4 Ikkju Ikkju | 13. listopadu 2009 v 11:59 | Reagovat

Nemělo by to být tak široký, popis nebo ikonka, vedle něj 1-3 dvouciferný čísla.. zkusím to taky naklepnout v draw v GM kdyžtak.. Rozdělit by to šlo, jsou to vlastně 3 samostatný skupiny čísel. Třeba by to šlo doladit na srázku?

5 Likandro Likandro | Web | 22. listopadu 2009 v 22:41 | Reagovat

Pro náhodné čtenáře:

Tak se tabulka zredukovala na 4 položky (obyvatelé, suroviny) kde každá má jedno číslo...

To jsme borci, co? :D

6 Firejs Firejs | Web | 28. listopadu 2009 v 22:06 | Reagovat

Jo to jste ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama