Makáme

10. února 2010 v 0:53 | ikkju |  Sny a plány
Tak se stejně nakonec musím pochlubit aspoň maličko. Na hře jsem makal celý víkend a ještě dnes, dá se říct, že to co je na skrýnu už i funguje. Nefunguje ale stále hromada maličkostí, a s hnojem který před sebou hrnu mi občas už nefunguje ani to, co ještě před chvílí fungovalo :D. Ale zatím jsem nenarazil na nic, s čím bych si neporadil. Dobrou zprávu o snížení počtu objektů už jsem myslím psal, většinu změn která z toho vyplynula už jsem taky dokázal víceméně bez problémů ošetřit; funguje zobrazování základních veličin, pohyb a otáčení všech postav po mapě; funguje větrostroj na otáčení větru, dolování i stylový odchod do kostičkového nebe; přesto toho pořád zbývá kupa - především herní ekonomika, komixová nápověda - pytlíky u herních postav které si stěžují když po nic chcete věci které v tu chvíli nedokážou, skripty některých grafických prvků, nebo třeba ošetření základních herních mechanismů - někde po cestě se totálně zadřely, což jsem v danou chvíli neřešil - vyhovuje mi to při testingu x).

Na každý pád vývoj je v plném proudu, a věřím, že až se příští týden vrátím z Olomouce, plynule navážu a dorazím zbytek. Konec února, a s ním deadlajna pro alfa verzi je zatím daleko, a já jsem celkem pyšný že aspoň jednou něco nedělám poslední den před termínem :D.


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama